Sunday, July 25, 2010

today feeling.....

Posted by suhailie at 10:47 PM
1.. i want to feel like this!!!

why? supaya lebih disayangi dan diutamakan....
if not ? i feel such a loser.. no value to others..

2.. feel so sad

why..its hard to explain...sometime apa yang dirasa di dalam hati tak boleh nak diceritakan dan diluahkan..mungkin ia selamat tersimpan di dalam hati...sakit sendiri dan tidak menyakiti org lain...life owh life



3..feel so tired

so tired after cleaning, throwing and packing some stuff..badan ni dah tak larat..kalau lah ade pembantu...kadang2 rasa mcm tenaga ni melebihi kemampuan lelaki..harini je hari yang boleh nak kemas2 barang tuk pindah..kalau hari lain da tak larat..lain la kalau aku ni surirumah..boleh buat siang2..

4..feel so worried
why? rumah tak siap lagi..owner rumah sewa da kol suruh keluar cepat...
worried? -- barang kat umah sewa tak siap packing lagi...macam tak boleh nak lalui semua ni....


5..feel "something" yang sangat sukar untuk digambarkan..berat hati ni..can i cry? already...kacau bilau perasaan dikala ni..better go to sleep..



CONCLUSION...
macam mana nak ngandung kalau emosi tak stabil..badan letih..hati bercelaru

0 comments on "today feeling....."

Post a Comment

 

Daisy's Day... with LoVe Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal