Sunday, January 30, 2011

hobi mengarut....

Posted by suhailie at 11:29 PM 1 comments
disebabkan bosan, aku telah membeli banyak cerita korea...tapi, masalahnya beli banyak banyak terus simpan jadi koleksi...jadi bila nak tengok? simpan je kot....antaranya...

1.

dengar kata mcam best...tapi 1 cd pun x terbuka lagi

2.

berapa cd pun x pasti..dia kata must watch!!! so hamba beli aje... mengikut kata kata review tu lah

3.


ni beli sebab ade Rain...hehe...

ni baru antara dvd y baru dibeli..banyak lagi tu..ishhh

Doa..

Posted by suhailie at 11:28 PM 0 comments
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Segala puji bagi Allah Tuhan pentadbir seluruh alam. Selawat dan sejahtera semoga dilimpahkan ke atas junjungan besar Nabi Muhammad yang semulia-mulia pesuruh-Nya, serta ke atas keluarga dan sekalian sahabat-sahabatnya.

Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkan kami dengan iman, matikan kami dalam iman, serta masukkan kami ke dalam syurga bersama-sama iman.

Ya Allah, ya Tuhan kami, ampunilah segala dosa kesalahan kami dan dosa-dosa kesalahan kedua ibu bapa kami, serta kesihanilah kedua ibu bapa kami sebagaimana mereka berdua mengasihani kami semasa masih kecil.

Ya Allah, akhirilah umur kami dengan kesudahan yang baik dan janganlah kiranya Engkau akhirkan umur kami dengan kesudahan yang tidak baik.

Ya Allah, ya Tuhan kami, janganlah kiranya Engkau pesongkan iman kami sesudah Engkau kurniakan kepada kami petunjuk. Anugerahilah kami rahmat kerana sesungguhnya Engkau Maha Pengurnia.

Wahai Tuhan kami, kurniakanlah kepada kami kebaikan di dunia ini dan juga di akhirat, dan peliharalah kami daripada azab neraka.

Semoga Allah mencucuri rahmat dan sejahtera ke atas junjungan kami Nabi Muhammad dan ke atas seluruh keluarga dan sahabat-sahabat baginda. Dan segala puji itu tertentu bagi Allah, Tuhan pentadbir seluruh alam.
 

Daisy's Day... with LoVe Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal